Orange Motors Capelle wint Opel Klanttevredenheid Award
Algemeen
36
keer gelezen
Capelle - Opel-dealer Orange Motors in Capelle a/d IJssel heeft voor de 3e keer op rij de felbegeerde Opel Klanttevredenheid Award (OKA) in de wacht gesleept. Het bedrijf ontving deze onderscheiding naar aanleiding van de uitstekende klanttevredenheidsscore in 2017.
De OKA wordt uitgereikt aan Opel-dealers die zeer hoog scoren in de Opel klanttevredenheids- enquêtes, die worden verstuurd na aflevering van een nieuwe Opel of na serviceonderhoud/reparatie. Uiteindelijk komt het er daarbij op neer dat de betreffende dealer door de klant wordt aanbevolen bij vrienden/familie. De resultaten zijn gemeten in de periode van juli tot en met december 2017.
Directeur Gerard van Well van Orange Motors ontving de award uit handen van Johan Claassen, Algemeen Directeur bij Opel Nederland. “Onze dealers focussen zich volledig op klanttevredenheid om daarmee klanten te behouden en onze klanten ambassadeur te maken van het merk. Een tevreden klant is veelal een blijvende klant. Het doel van de OKA-uitreiking is om Orange Motors en zijn medewerkers te belonen voor hun succesvolle werkwijze, die leidt tot een zeer hoge klanttevredenheid”, aldus Claassen.